Фільтри0

скинути фільтри

Характеристики

Minimum
Maximum
Minimum
Maximum

Місцезнаходження

Портові крани


Оголошення 22

Оголошення видалено. Ми пропонуємо вам інші пропозиції, які можуть вас зацікавити.

CMR
1
CMR
200,0 т
Портовий кран
Россия, Центральный (MOS)
Fantuzzi Reggiane MHC 5150
7
Fantuzzi Reggiane MHC 5150
150,0 т
Портовий кран
Россия, Центральный (MOS)
Liebherr LHM 150
6
Liebherr LHM 150
36,0 т
Портовий кран
Германія Nordrhein-Westfalen
Liebherr LHM 550
3
Liebherr LHM 550
104,0 т
Портовий кран
Германія Bayern
Sennebogen HMC 6120
4
Sennebogen HMC 6120
100,0 т
Портовий кран
Германія Nordrhein-Westfalen
Shuttlelift ISL50
4
Shuttlelift ISL50
65,0 т
Портовий кран
США Connecticut
Krupp GMH315
4
Krupp GMH315
20,0 т
Портовий кран
Франція, Basse Normandie (61)
Fantuzzi Reggiane TEREX RAPTOR
2
Fantuzzi Reggiane TEREX RAPTOR
45,0 т
Портовий кран
Італія, Lombardia (MN)
MI-JACK MJ30
6
MI-JACK MJ30
27,2 т
Портовий кран
Канада Ontario
CMR B 160
2
CMR B 160
160,0 т
Портовий кран
Італія, Liguria (GE)
Liebherr LHM 320
5
Liebherr LHM 320
104,0 т
Портовий кран
Нідерланди
Liebherr LHM 250
5
Liebherr LHM 250
64,0 т
Портовий кран
Нідерланди
Gottwald HMK 170 E
2
Gottwald HMK 170 E
63,0 т
Портовий кран
Нідерланди
Gottwald HMK 280 E
5
Gottwald HMK 280 E
100,0 т
Портовий кран
Нідерланди
Gottwald HMK 260 E
5
Gottwald HMK 260 E
100,0 т
Портовий кран
Нідерланди
Luna GC-200/32 A
10
Luna GC-200/32 A
200,0 т
Портовий кран
Іспанія, Cataluña (B)
120 000
Sennebogen HMC 6120
4
Sennebogen HMC 6120
100,0 т
Портовий кран
Норвегія
Italgru 180 P
1
Italgru 180 P
20,0 т
Портовий кран
Нідерланди
Gottwald HMK 90 E
4
Gottwald HMK 90 E
18,0 т
Портовий кран
Нідерланди
Liebherr LHM 400 Litronic
1
Liebherr LHM 400 Litronic
104,0 т
Портовий кран
Нідерланди
Gottwald HMK 360 E
2
Gottwald HMK 360 E
120,0 т
Портовий кран
Нідерланди
Gottwald HMK 260 E
1
Gottwald HMK 260 E
100,0 т
Портовий кран
Нідерланди

Портовий кран

Портовий кран (суднобудівельний) є вантажопідйомним облаштуванням спеціального призначення, який може бути стаціонарним, тобто закріпленим на набережній або плавучим. Він використовується в портах для навантажувально-розвантажувальних робіт на кораблях, а в суднобудівельних доках (верфях) - для монтажних і ремонтних робіт. Хоча портовий і суднобудівельний крани трохи різняться за своїм призначенням, все ж конструкція у них дуже подібна.

Давно...

Історія портових кранів бере свій початок в Середньовіччі. Портовий кран тих часів був обладнаний кератом і коловоротом. В деяких містах Європи старовинні портові крани збереглись і до сьогодні. Найдавнішим з них на сьогодні є Гданьський кран над Мотлавою (XIV ст)., який був одночасно міською брамою і елементом фортифікації. Він складається з двох цегляних башт і розміщеного між ними піднімального механізму. Він застосовувався для навантаження різних товарів на кораблі, а також для підняття їх щогл. Вантажепідйомність цього крану становила 4 т., а висота максимального підйому вантажу - 11 метрів. Інші портові крани історичного значення можна знайти в м. Тревіж (Німеччина), Уртрехті (Нідерланди), Брюге (Белгія).

....сьогодні

Сучасні портові крани відносяться до складних вантажопідйомних кранів, переважно з шарнірно-зчленованим механізмом. Така конструкція дозволяє виконувати декілька операцій одночасно: навантажувально-розвантажувальні роботи, зміну кута нахилу стріли, одночасно рухаючись по рейках уздовж берега. Переважна більшість колісних портових кранів мають подвійне шасі.

Портовий кран

Портовий кран

Види портових кранів

Основні види портових підйомників:

  • Берегові портові крани - по своїй конструкції нагадують звичайні самохідні крани з підйомною стрілою, складаються з неповоротної нижньої ходової частини і поворотної верхньої частини крану. Як правило, берегові портові крани пересуваються по рейкових шляхах, які укладаються на готовій частині або тимчасових естакадах споруджених на території берегових причалів. Причому самі рейки у міру їх зведення укладаються цим краном.
  • Мостовий кран - є різновидом підіймального крану, має конструкцію виконану у вигляді опорного або підвісного моста. Елементи мостового крану спираються безпосередньо на дорогу крану. Міст (несуча балка) переміщується по рейках, укладених на стінах будівель або на естакадах поза будівлею.
  • Кран-балка є конструкцією, що складається з кінцевих балок, пролітної балки і підіймального механізму. Кінцеві балки забезпечують пересування крану по направляючих. Пролітна балка кріпиться до кінцевих балок і забезпечує переміщення підіймального механізму. Підіймальний механізм пересувається по пролітній балці і забезпечує переміщення вантажу в горизонтальній або вертикальній площині. Кран-балка використовується для виконання навантажувально-розвантажувальних, підйомно-транспортних і монтажних робіт.
  • Плавні (плавучі) крани - є суднами зі встановленним вантажопідіймальним механізмом. За допомогою плавучих кранів виконують навантажувально-розвантажувальну роботу навіть на спеціально не обладнаних берегах, вони незамінні під час аварійно-рятувальних і судноремонтних робіт.

До найбільших портових вантажопідіймальних механізмів відноситься кран-балка (перевантажувальний міст). Це різновид підйомного крану, який має конструкцію, виконану у вигляді опорного або підвісного моста (балки). На конструкції змонтований електротельфер, що приводить в рух вантажопересувний елемент (крюк). Управління електротельфером відбувається з пульта дистанційного керування.

В Україні портові крани та іншу вантажопідіймальну техніку виробляють: НАФТОМАШ (м. Дніпропетровськ), ТОВ "АГРЕГАТ-ЕКО-СЕРВІС" ( м. Суми), ВИРОБНИЧЕ ПIДПРИЄМСТВО, ТОВ "ВКМ-АРМАТУРА", ПАТ “Дрогобицький завод автомобільних кранів”, ТОВ «ПТС Оболонь», ВАТ «Азовмаш».