Фільтри0

Скинути фільтри

Характеристики

Minimum
Maximum
Minimum
Maximum
Minimum
Maximum
Minimum
Maximum

Місцезнаходження

Автовишки


Оголошення 440

Оголошення видалено. Ми пропонуємо вам інші пропозиції, які можуть вас зацікавити.

АГП 30 - МАЗ 5340С2-525-013
1
АГП 30 - МАЗ 5340С2-525-013
30-H - 2018
Автовишка
Україна Київська область
ВИПО 18 - МАЗ 4371
4
ВИПО 18 - МАЗ 4371
18-01 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
ВИПО 32 - МАЗ 5316
4
ВИПО 32 - МАЗ 5316
32 4х4 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 17 - МАЗ 4371
3
АГП 17 - МАЗ 4371
17-8 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 20 - МАЗ 5340
1
АГП 20 - МАЗ 5340
20-8 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 30 - МАЗ 5340С5
5
АГП 30 - МАЗ 5340С5
30-С - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 30 - МАЗ 5340С2-527
1
АГП 30 - МАЗ 5340С2-527
30-А - 2018
Автовишка
Україна Київська область
ВИПО 32 - МАЗ 5340С2
4
ВИПО 32 - МАЗ 5340С2
32 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
ВИПО 28 - МАЗ 5340
3
ВИПО 28 - МАЗ 5340
28 - 2018
Автовишка
Україна Київська область
АГП 18 - ГАЗ 53
6
АГП 18 - ГАЗ  53
18
Автовишка
Україна Київська область
184,76 / Число
АГП 18 - ГАЗ 53
9
АГП 18 - ГАЗ  53
локтавая - 2004
Автовишка
Україна Київська область
119
АГП 18 - ГАЗ 53
7
АГП 18 - ГАЗ  53
18 - 2001
Автовишка
Україна Київська область
152
Colombo 21 - Nissan 35.13
8
Colombo 21 - Nissan 35.13
TLC 421L - 2005
Автовишка
Польща Śląskie
15 684
Oil&Steel 20 - Iveco Daily
10
Oil&Steel 20 - Iveco Daily
Snake 2010 Plus - 20 m - 250 kg - 2019
Автовишка
Угорщина
57 900
Aichi 14.5 - Mitsubishi Canter
10
Aichi 14.5 - Mitsubishi Canter
SS12A - 2007
Автовишка
Россия, Уральский (SVE)
10 309
Multitel 22 - Nissan Cabstar
10
Multitel 22 - Nissan Cabstar
MT222AZ - 2008
Автовишка
Польща Podkarpackie
27 364
Socage 24 - Nissan Cabstar
4
Socage 24 - Nissan Cabstar
DA324 - 2014
Автовишка
Польща Podkarpackie
41 409
CMC 26 - Nissan Cabstar
2
CMC 26 - Nissan Cabstar
TB260 - 2014
Автовишка
Польща Podkarpackie
46 793
Socage 20 - Nissan Cabstar
3
Socage 20 - Nissan Cabstar
DA320 forSte - 2012
Автовишка
Польща Podkarpackie
32 046
Socage 20 - Nissan Cabstar
1
Socage 20 - Nissan Cabstar
DA20 - 2009
Автовишка
Польща Podkarpackie
25 726
Multitel 16.3 - Iveco Daily
10
Multitel 16.3 - Iveco Daily
160 ALU DS - 2011
Автовишка
Польща Podkarpackie
25 726
CTE 20 - Nissan Cabstar
10
CTE 20 - Nissan Cabstar
Z20E5 - 20 m, 200 kg - 2012
Автовишка
Угорщина
22 500
Bison Palfinger 30 - Man
10
Bison Palfinger 30 - Man
TKA 30 KS - 30 m - 280 kg - 2004
Автовишка
Угорщина
45 500
Wumag 30 - Man TGL 7.150
10
Wumag 30 - Man TGL 7.150
WT300 - 30 m - 320 kg - 2007
Автовишка
Угорщина
68 500
Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 2008
Автовишка
Угорщина
15 900
Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS - 16m - 2008
Автовишка
Угорщина
14 900
Multitel 20 - Nissan Cabstar
10
Multitel 20 - Nissan Cabstar
MX200 - 20m - 2007
Автовишка
Угорщина
19 500
Wumag 26 - Man L200
9
Wumag 26 - Man L200
WT260 - 26 m - 280 kg - 1998
Автовишка
Угорщина
19 900
Oil&Steel 18 - Nissan Cabstar
10
Oil&Steel 18 - Nissan Cabstar
Scorpion 1812 - 18 m - 2011
Автовишка
Угорщина
19 900
Palfinger 23.2 - Nissan Cabstar
10
Palfinger 23.2 - Nissan Cabstar
P240AXE - 23,2 m - 250 kg - 2019
Автовишка
Угорщина
68 500
Oil&Steel 28 - Iveco Euro Cargo
10
Oil&Steel 28 - Iveco Euro Cargo
Snake 2816 - 28 m - 200 kg - 2002
Автовишка
Угорщина
19 900
Palfinger 20 - Nissan Cabstar
10
Palfinger 20 - Nissan Cabstar
P200A - 2015
Автовишка
Польща Podkarpackie
39 068
Oil&Steel 18 - Nissan Cabstar
10
Oil&Steel 18 - Nissan Cabstar
Snake 189 Smart - 2007
Автовишка
Польща Podkarpackie
23 385
Socage 28 - Iveco Daily 35-120
10
Socage 28 - Iveco Daily 35-120
28D X-Factor - 2019
Автовишка
Польща Podkarpackie
92 439
Multitel 16 - Nissan Cabstar
10
Multitel 16 - Nissan Cabstar
160 ALU DS (technical inspection) - 2007
Автовишка
Польща Podkarpackie
18 703
Socage 20 - Nissan Cabstar
10
Socage 20 - Nissan Cabstar
DA20 - 2007
Автовишка
Польща Podkarpackie
24 087
Socage 13.2 - Isuzu D-Max 4x4
6
Socage 13.2 - Isuzu D-Max 4x4
A314 - 2019
Автовишка
Польща Podkarpackie
Socage 21.9 - Iveco Daily 35-120
10
Socage 21.9 - Iveco Daily 35-120
DA422 - 2019
Автовишка
Польща Podkarpackie
70 201
Comet 21.5 - Iveco Daily
10
Comet 21.5 - Iveco Daily
Eurosky 22|2| 10 HQ JIB - 2019
Автовишка
Польща Podkarpackie
64 349
Cela 18 - Nissan Cabstar
10
Cela 18 - Nissan Cabstar
Z180 (technical inspection) - 2003
Автовишка
Польща Podkarpackie
16 831
CTE 17 - Renault Maxity
10
CTE 17 - Renault Maxity
ZED 17 - 2011
Автовишка
Польща Podkarpackie
25 726
Multitel 17 - Iveco Daily
10
Multitel 17 - Iveco Daily
MX 170 - 2011
Автовишка
Польща Podkarpackie
25 726
CMC 21 - Nissan Cabstar
10
CMC 21 - Nissan Cabstar
PLA 210 (technical inspection) - 2009
Автовишка
Польща Podkarpackie
28 535
Oil&Steel 21 - Nissan Cabstar
10
Oil&Steel 21 - Nissan Cabstar
Snake 2112 Smart - 2009
Автовишка
Польща Podkarpackie
28 535
CTE 20 - Renault Maxity
10
CTE 20 - Renault Maxity
ZED 20 (technical inspection) - 2011
Автовишка
Польща Podkarpackie
30 407
Palfinger 20 - Nissan Cabstar
10
Palfinger 20 - Nissan Cabstar
P200A - 2015
Автовишка
Польща Podkarpackie
39 068
Manotti 22.5 - Nissan Cabstar
10
Manotti 22.5 - Nissan Cabstar
GX 23-11 - 2016
Автовишка
Польща Podkarpackie
40 941
Multitel 35 - Man TGM 18.330 4x4
10
Multitel 35 - Man TGM 18.330 4x4
J335 ALU/EX - 2009
Автовишка
Польща Podkarpackie
95 950
Oil&Steel 21 - Nissan Cabstar
10
Oil&Steel 21 - Nissan Cabstar
Snake 2112 SMART - 21m - 2009
Автовишка
Угорщина
21 500
Oil&Steel 19.9 - Nissan Cabstar 35.11
8
Oil&Steel 19.9 - Nissan Cabstar 35.11
Snake 2010 Compact - Windex - 2009
Автовишка
Польща Pomorskie

Платформа, установлена на вантажівці

Платформа,установлена на вантажівці

Платформа, установлена на вантажівці

- це "автомобіль" з робочим майданчиком, що підіймається, для проведення різних висотних робіт. Як правило, це автомобіль, на який встановлюється підйомник колінчастого або телескопічного типу, на якому здатні поміститися 1-2 робітників з інструментами і деякою кількістю витратного матеріалу. Завдяки своїй високій ефективності, швидкості роботи і низькому енергоспоживанню - автовишки дуже широко використовується у багатьох сферах сучасного життя.

Особливістю конструкції робочої люльки є наявність перил для безпеки людей, які на ній працюють. Робоча висота сучасних автовишок варіюється від 15 до 60 метрів. Дуже часто платформа може мати мінусовий виліт, тобто здатність опускати робочу люльку нижче борту автомобіля на декілька метрів.

Класифікація платформ, установлених на вантажівці

Автовишки або автопідйомники складаються з декількох основних елементів: шасі, на яке монтується опорно-поворотна основа, стріли і люльки. Головна класифікація автовишок - залежно від типу стріли. Виділяють:

•         колінчасті;

•         телескопічні;

•         колінчасто-телескопічні;

•         важільно-телескопічні;

•         платформи вертикального підьому;

Колінчасті автовишки

- є одними з найпростіших за своєю конструкцією і способом експлуатації. У таких автопідйомників стріла складається з 2 або 3-х секцій, які зкріплюються між собою осьовими шарнірами. Один відносно одного лікті стріли переміщуються за допомогою гідроциліндрів, а положення люльки стабілізується в горизонтальній площині. Можна сказати, що такий спосіб конструкції стріли робить автовишку компактнішою в транспортному положенні і сприяє збільшенню діапазону висоти. Недоліком цього типу автовишок є необхідність достатнього місця для її роботи. Ліктьова стріла не дозволяє проводити роботи на малій висоті або під дротами, що пов'язано з особливостями її конструкції. Колінчасті автовишки широко використовуються на просторих будмайданчиках і заводських комплексах, а ось використання їх в міських умовах є досить проблемною справою.

Платформа, установлена на вантажівці

Платформа, установлена на вантажівці

Телескопічні автовишки

- є складнішими по своїй конструкції, але при цьому і менш ефективними. Стріла у цього типу підйомників має телескопічну структуру, секції розміщуються одна всередині іншої, а потрібна висота досягається за допомогою їх розсовування тросово-ланцюговим приводом або гідроциліндром. Використання сучасних матеріалів, робить гідропривід таких стріл набагато ефективнішим, ніж тросово-ланцюговий привід. Недоліком такої автовишки є нездатність переміщення люльки в горизонтальному положенні. Цей тип підйомників може працювати в самих різних умовах, вони мають велику робочу висоту стріли.

Колінчасто-телескопічні автовишки

- секції стріли у цього типу автовишок мають менший розмір, що знижує вимоги до наявності вільного простору для їх роботи. Це також забезпечує додаткові можливості для горизонтального висунення стріли у великому діапазоні висот. При цьому це дає можливість працювати під від'ємним кутом.

Важільно-телескопічні автовишки

- є такими ж маневреними і ефективними, як і колінчасто-телескопічні, але їх перевагою є більш легка конструкція. Але із-за уявної крихкості устаткування, цей тип автовишок не знайшов широкого попиту в СНД.

Платформи вертикального підйому

- мають дуже обмежене застосування. Основне місце їх використання - це обслуговування ліній високовольтних електропередач. Вантажопідйомність люльки у них складає іноді більше 600 кг.

Оскільки робота автовишки передбачає підйом людей і вантажів на значну висоту, то вишка має бути у відмінному технічному стані і відповідати вимогам техніки безпеки. Перевірка усіх вузлів і механізмів, їх передпродажне обслуговування, є тим мінімумом вимог, які потрібні для подальшої ефективної роботи платформ,установлених на вантажівці.